aslında ilk konuşurken futbol falan yazarız demiştik de, adı yatılıtayfa olan bir bloga bir yatılı girizgahı yapmadan da başlanmaz ki. geçmiş geçmiş de kaldı, eski yıllardan bahsedip de hüzünlenmenin hiç anlamı yok bence=) ama daha ziyade yatılı olmanın günümüz hayatına bıraktığı izlerden bahsetmek lazım belki de.
ulan düşünüyorum da bir okul çıkışı sen dönemden 3-5 arkadaşınla beraber yatakhaneden arkadaşlarını gasp etmiş gaspçıları kovala, sağlıklı adam işi değil bu. yine olsa yine yaparız, o ayrı mevzu. ama şimdi düşüyorum da amma salakmışız lan, adamlardan biri soksa bıçağı napıcaktık?
o zamanlar televizyon, telefon, bilgisayar, gameboy, ogo, kamera gibi her türlü elektronik alet büyük eğlence ve değerli şeylerdi yatakhanede. o yıllarda insanın en büyük derdi yalnız kalamamaktı belki de, şimdi mal mal bloga yazı yazıyorum =) işin özü hiçbir elektronik alet bir yatılı eblemesi kadar eğlendirmiyo insanı.
o zamanlar ramço kötü adamdı bizler için, sonlara doğru anladık gerçi ne kadar iyi niyetli ve babacan biri olduğunu ama tekrar tekrar düşününce kral adammış Ramadan=) Hocamız diyoruz. sevgiyle selamlıyoruz.
sayfanın adı da leyli meccani, ulan insan her zamk gördüğünde ya da Çetinkaya'nın her önünden geçişinde yatakhane gelir mi aklına yaaaa=) sadece bana, serhat, emreye, kubyye olmuyodur bu yani. az mı saçmaladık o zamklarla yatakhanede.
adam da oluyoruz yavaş yavaş, Boss dioduk adama hayata da ilk o atıldı bizim içimizden. adam yarına yetiştirmem dava dosyası var diyerek erken kalktı doğum günümden, halbuki o hala sırtında kestane yazan kardeşimiz bizim=) darısı başımıza, şahsen ben okulu bitirir bitirmez join the army yapmayı planlıyorum. çok entelim ingilizce yazdım arayı=)
askerlik demişken çoğu yatılı kurmuştur başka bir yatılıyla beraber askerlik yapmanın hayalini, gideceğimiz zamanların bile çok farklı olacağını düşünecek olursak baya fantastik bir durum.
değişen birçok şeyle beraber değişmeyenler de var. mesela beraber maçlara gidenlerimiz, hala beraber maçlara gidiyor. ya da bir araya geldiğinde ana konu futbol oluyor. ya da her okul çıkışı net kafeye koşanlarımız bir araya gelip sabaha kadar pc game partisi veriyor. mert'in poke'nin evdeki laptoplı süper pozu geldi aklıma nedense=)
ordan burdan baya saçmaladım, rahat okuyun diye atladım araları hep. iyi yazamam ama iyi konuşurum. yahu bunu da yazarken bu cümlenin genel şablonunu Can Altuğ Seçilmiş'ten çaldığımı farkettim. hepinize bol menajerli günler=)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder